
Szkolenia

Administrowanie procesem dydaktycznym zorientowanym na jakość kształcenia
Szkolenie skierowane do pracowników administracji uczelnianej, członków uczelnianych zespołów ds. jakości kształcenia oraz władz dziekańskich.
Program szkolenia:
1. Pracownik dziekanatu – Front Office Uczelni
a) Zadania i obszary działalności pracownika dziekanatu
b) Dziekanat jako element systemu zarządzania jakością kształcenia
2. Utrzymywanie profesjonalnej relacji ze studentem
a) Komunikacja werbalna i pozawerbalna
b) Techniki i narzędzia obsługi klienta
c) Reagowanie w sytuacjach trudnych i niestandardowych
d) Identyfikacja potrzeb warunkiem skutecznej obsługi
e) Tworzenie pozytywnego wizerunku i budowanie relacji ze studentem
3. Efektywne administrowanie procesem dydaktycznym zorientowanym na jakość kształcenia
a) Planowanie
b) Organizowanie
c) Kierowanie/motywowanie
d) Kontrolowanie
4. Wprowadzanie usprawnień dla pracowników dziekanatów
a) Warsztaty
b) Case study
Korzyści dla uczestników szkolenia:
1. Uzyskanie informacji w zakresie możliwości podniesienia jakości kształcenia poprzez wzmocnienie potencjału zasobów ludzkich oraz kształtowanie kultury jakości i postaw projakościowych wśród pracowników administracji uczelnianej zaangażowanych w proces zapewnienia jakości kształcenia
2. Otrzymanie kompletu materiałów szkoleniowych
3. Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
W celu dokonania zgłoszenia prosimy o kontakt.